Forsendelse og retur
Levering
Vi sender vores pakker gennem Webpakkeriet og sender pakken samme dag, hvis vi får din levering inden kl. 15.00 .
Forventet leveringstid er normalt 2 hverdage hvis pakken er bestilt inden kl. 15.00.
Retur
Du har 14 dages fortrydelsesret på køb hos mondaybliss. Denne returret gælder dog ikke signerede bøger eller online varer, så som lydmeditationer, lydbøger eller online forløb da de ikke kan trækkes tilbage.
Hvis du har fortrudt dit køb, så skriv gerne til os på ccmickelborg@gmail.com, så vi kan guide dig i den videre proces samt holde godt øje med din pakke ved evt. returnering.
Du mister din fortrydelsesret, hvis du åbner og bruger dit produkt eller bryder forseglingen. Ved fortrydelse og returnering skal produktet altså returneres i samme stand som du modtog det i. Brug meget gerne samme emballage som varen er sendt i, med ny tape omkring.
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til MonDay Bliss ApS i rimelig tid efter varens modtagelse.
Skal produktet returneres, skal det sendes retur til erhvervs adressen:
Webpakkeriet
Vejlevej 15
Ølholm
7160 Tørring
Att. dit bestillingsnummer
Returnering sker for egen regning, med mindre der er fejl på enten varen eller leveringen.
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med MonDay Bliss ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos MonDay Bliss ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for MonDay Bliss ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Den dataansvarlige i MonDay Bliss ApS er: Carla Chloe Mickelborg
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos MonDay Bliss ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til ccmickelborg@gmail.com.
Cookies
På mondaybliss.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her:
http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse ccmickelborg@gmail.com